Dragi elevi, profesori si parinti, anuntam lansarea celei de a X-a editii a Concursul Național de Inovație Tehnică & IT DaVinci.

Ești elev în România? Înscrie-te la Concursul Național de Inovație Tehnică & IT DaVinci, Ediția a X-a, până la data 16 februarie 2025 și reinventează viitorul! Poți câștiga premii materiale, recunoaștere și nu numai!

DaVinci Contest

Concursul se organizează în scopul încurajării, promovării și recunoașterii valorilor în domeniul de inovare tehnică și IT, cât și pentru a da un impuls anteprenorial bazat pe inovare.

Echipe

Lucrările înscrise pentru concurs pot avea un autor (dacă se va înscrie doar un participant) sau pot avea mai mulți autori (o echipă cu detalierea componentei echipei).

Secțiuni de Înscriere

Concursul este deschis pentru participare tuturor elevilor din România și cuprinde două secțiuni:

- secțiunea 1 pentru elevii claselor V–VIII 

- secțiunea 2 pentru elevii claselor IX–XII

Data și Locația

Jurizarea finală a proiectelor va avea loc online și / sau fizic in București, pe data de 12 aprilie 2025

Pentru noutăți urmăriți pagina de Facebook

Jurizare

Comisia de jurizare este formată din membri competenți și experimentați în domenii diverse de interes, președintele comisiei fiind Dorin Dumitru Prunariu. Atât în procesul de selecție al lucrărilor, cât și de către comisie pentru deliberarea clasamentului final, se va ține cont de:

Originalitatea Proiectului

a. Este un concept nou sau o variantă a unei idei existente?
b. Este unică pentru concurs sau adaptată din alte domenii? 
c. A fost dezvoltată independent sau în colaborare cu alții?

Gradul Practic de Aplicare

a. Va fi ușor integrată în sistemele existente?
b. Va fi rentabilă punerea în aplicare? 
c. Aplicarea ei prezinte vreun risc / incertitudine pentru alte activități în curs?

Procesul de Dezvoltare

a. Dezvoltarea inovației duce la îmbunătățirea unor procese interne ale unei instituții (de exemplu,teambuilding, rezolvarea unor probleme)?
b. Dezvoltarea inovației poate duce la aplicații în rezolvarea altor probleme similare / alte oportunități? 
c. Personalul implicat va învăța / beneficia de experiența rezultată din inovație?

Impactul Proiectului

a. Va aduce o schimbare majoră/minora în anumite procese?
b. Va avea un impact în mai multe domenii de activitate sau doar într-un domeniu specific? 
c. Va avea mai multe utilizări potențiale în instituții specifice?

Măsurabilitatea Beneficiilor

a. Există o diminuare măsurabilă a costurilor unor activități/ procese?
b. Duce la creșteri măsurabile de venituri? 
c. Creează eficiență măsurabilă în cadrul activităților / marketingului?

Aplicabilitatea Proiectului

a. Este aceasta o inovație care poate fi aplicată și altor facilități?
b. Este inovația specifică pentru o regiune sau o țară, sau ar putea fi aplicată la nivel internațional? 
c. Ar putea conduce la schimbări în modul în care sunt efectuate anumite procese (tehnice, industrialeetc.)?

Înscrieri în Concurs

Descarcă fișierul cu documentele de înscriere în concurs care cuprinde:

1. Regulamentul de Concurs

2. Cererea de Înscriere (Anexa nr.1)

3. Formularul pentru descrierea inovației (Anexa nr.2)

4. Declarația pe propria răspundere (Anexa nr.3)

5. Criteriile de evaluare a inovațiilor (Anexa nr.4)

6. Politica de confidențialitate a datelor (Anexa nr.5)

Descarcă, printează și completează Cererea (Anexa nr.1), Formularul  de înscriere în concurs (Anexa nr.2) și Declarația (Anexa nr.3).

Pentru inscrierea in concurs va rugam sa completati formularul online până pe 16 februarie 2025, atasand cele 3 anexe scanate împreună cu materialele proiectului în variantă electronică.

Pentru intrebari despre concurs va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail davinci@rotarybucuresti.ro

Calendar

Datele calendaristice pentru anul 2025 ale Concursului de Inovație Tehnică și IT "Da Vinci" sunt:

20 noiembrie 2024 - Lansare concurs - data de la care așteptăm prezentările proiectelor pe e-mail (la davinci@rotarybucuresti.ro) de la echipele participante

16 februarie 2025 - Data finală depunere proiecte

22 martie 2025 – Etapa locală: jurizare a proiectelor realizată online și comunicarea echipelor care se califică in finală – Etapa națională

12 aprilie 2025 – Etapa națională jurizare a proiectelor realizată online și / sau fizic și comunicarea câștigătorilor

Comisie de Jurizare

  • Dumitru-Dorin Prunariu, singurul cosmonaut român care a ajuns vreodată în spațiul cosmic, Președinte Comisie Jurizare, Membru Rotary Club București;
  • Ionuț Șaulea, Președinte Rotary Club București;
  • Marius Ghenea, Antreprenor, Managing Partner Catalyst Romania, Board Director SeedBlink;
  • Prof. Alexandru Mironov, Director Onorific Revista Știintă; Tehnică;
  • Mircea Bela, Country Sales Manager – Bosch Romania;
  • Constantin Crăciun, CEO – Zalmotek;
  • Alexandru Isbășoiu, Past President Rotary Club București;
  • Florin Micu, Membru Rotary Club București

Parteneri

  • Bosch Romania
  • Colegiul Național “Gheorghe Lazăr” București
  • Rotaract Club București
  • Interact Club București
  • Revista Știintă & Tehnică

Echipă Organizatori

Rotary Club București:
  • Florin Micu
  • Ionuț Șaulea
  • Dorian Sărmășan
  • Marius Leucutia
  • Daniela Iftimoaie
  • Dumitru-Dorin Prunariu
  • Alexandru Isbășoiu
Rotaract Club București:
  • Ana Teusdea
  • Alexia Dobrinescu

Sprijiniți inovația!

Deveniți partenerul nostru!

Dacă doriți să ne deveniți partener, vă punem la dispoziție 3 pachete de servicii ce sperăm să acopere, măcar în parte, sprijinul pe care ni-l acordați. Pentru detalii, vă rugăm să ne trimiteți un email

Partenerii Noștri

Bine ați venit în secțiunea dedicată partenerilor noștri! Suntem mândri să colaborăm cu o serie de companii și organizații de încredere, care împărtășesc viziunea noastră și ne susțin în realizarea obiectivelor noastre